Zawieszenie Gwintowane ST XTA
Dla osób, które wymagają absolutnie najlepszej wydajności dedykowane jest zawieszenie gwintowane ST XTA. Pełna specyfika prowadzenia pojazdu może być regulowana za pomocą technologii amortyzatorów KW wraz z górnymi regulacjami kątów typu „uniball”. Pozowala to na precyzyjne dopasowanie zawieszenia do indywidualncyh preferencji kierowcy.
Performance w umyśle
Zawieszenia ST XTA posiadają KW damping technology przez co daje możliwość adaptacji do preferencji kierowcy – zawieszenie można ustawić sztywniej lub bardziej komfortowo. Mechanizm regulacji znajdują się w górnej części tłoczyska co pozwala na modyfikację charakterystyki niemal w każdym momencie. Jeśli siła odbicia się zwiększa, samochód prowadzi się bardziej stabilnie i jest mniej czuły na przechyły. Jeśli zmniejsza się siła odbicia, samochód zachowuje się bardziej komfortowo. Dla zwiększenia wydajności, zawieszenia ST XTA posiadają aluminiowe regulowane górne mocowania umożliwiające regulację pochylenia kół. Kąty należy dostosować do aktualnych potrzeb lub konfiguracji pojazdu.
Prosta regulacja wysokości
W ST XTA Jak w każdym zawieszeniu gwintowanym ST regulacja wysokości odbywa się na gwintowanej i galwanizowanej obudowie amortyzatora. Poprzez obracanie nakrętki pod sprężyną możemy regulować prześwit samochodu w górę lub w dół. Zakres regulacji może się różnić w poszczególnych modelach ST XTA z uwagi na rodzaj konstrukcji pojazdu. Na przykład starsze modele jak Honda Civic EJ9 obniżają się w zakresie 40-75mm, gdzie niektóre młodsze pojazdy jak Audi S3 8P można regulować w zakresie 10-40mm, ponieważ ich zawieszenia są już seryjnie dosyć niskie.
KW Engineering: Wyłącznie dla ST suspension
Wysokiej jakości zawieszenia ST XTA bazują na technologi twin-tube połączonej z zasadą niskiego tarcia. Poszczególne elementy amortyzatorów zostały tak dopasowane aby minimalizować siły tarcia jakie na nie działają w trakcie pracy. Produkowane w fabryce i przy użyciu technologi KW amortyzatory zabezpieczone są maksymalnie przed działaniem czynników zewnętrznych, aby zapewnić długą żywotność
- nowoczesna budowa amortyzatorów dla maksymalnej żywotności
- zredukowane tarcie systemu dla efektywnej regulacji tłumienia
- indywidualne obniżenie
- przednia oraz tylna oś (jeśli to możliwe) regulowana za pomocą gwintowanej nakrętki
- galwanizowane obudowy amortyzatorów z dodatkową powłoką dla optymalnej ochrony antykorozyjnej
- kompletne rozwiązanie z regulowanymi nakrętkami sprężyn, systemem sprężyn sportowych oraz odbojami i ochoroną przeciwpyłkową
- aluminiowe regulowane górne mocowania (jeśli to możliwe)
- płynna regulacja kąta pochylenia koła (opcjonalnie regulowany także caster)
- zewnętrzna regulacja siły tłumienia