ST X COILOVERS
ST XA COILOVERS
ST XTA COILOVERS

Zawieszenie gwintowane ST X

Potrzebujesz obniżyć auto? Zawieszenie ST dzięki gwintowanej obudowie Ci to umożliwą – możesz ustawić zawieszenie do jazdy codziennej jak również ekstremalnie np. Track day, KJS lub zlot. Każde zawieszenie ST zostało wyprodukowane przez firme KW Automotive co gwarantuje niespotykana jakość oraz niezwykla w przypadku innych produktów niezawodnosc i radość z jazdy.

Zawieszenia ST X mogą być łatwo regulowane bez konieczności demontowania za pomocą poliamidowych nakrętek regulacyjnych zaprojektowaych specjalnie przez KW Automotive. Obudowy amortyzatora wykonane ze stali pokrytej wielowarstowową powłoką galwaniczną – gwarantują dużą żywotność i brak korozji nawet w ekstremalnych warunkach użytkowania. Możliwość regulacji jest różna i zależy od modelu samochodu. Z reguły ST X pozwala na zakres regulacji pomiędzy 35 a 65 mm na przedniej i tylnej osi. W przypadku takich samochodów jak BMW E90 , gdzie z tyłu nie wstępuje kolumna mcpersona (amortyzator jest osobno obok sprężyny) obniżenie zwykle wynosi 30-60mm na przedniej osi oraz 25-55mm na osi tylnej. Wartości obniżeń podawane są zgodnie z dokumentem TUV, który dołączany jest do każdego zestawu zawieszena. Istnieje możliwość regulacji w większym zakresie – wymaga to jednak specjalistycznego montażu.

Ulepszona dynamika jazdy

Zaprojektowane w kolaboracji z KW Niemcy , zawieszenia ST X dostarcza nam sportowych wrażeń poprzez redukcję przechyłów samochodu oraz poprawienie trakcji podczas szybkiej jazdy. Wysokiej jakości materiały zastosowane podczas produkcji każdego zestawu ST X, dają niski współczynnk tarcia, pomiędzy obudową, a chromowanym tłoczyskiem, co przekłada się na długą żywotność zawieszenia. Amortyzatory o sprawdzonej i niezawodnej konstrukcji typu ‚twin-tube’ zabezpieczone są przed zabrudzeniem, pyłem i trudnymi warunkami atmosferycznymi za pomocą osłon i uszczelnień ST co minimalizuje ich obsługę serwisową do minimum.

Obniżenie z zawieszeniem ST X

  • Regulowana wysokość jazdy w zakresie przetestowanym przez TUV
  • Przednia i tylna regulacja gwintowana (jeśli jest technicznie możliwa)
  • Galwanizowana kolumna gwintowana z dodatkową powłoką dla optymalnej ochrony antykorozyjnej
  • Gotowe rozwiązanie z regulowanym talrzykiem sprężyny, sportowym układem sprężyn oraz z odbojami i osłonami ochronnymi
  • Mocne amortyzatory ‚twin-tube’ z najwyższej jakości komponentów dla maksymalnej żywotności zawieszenia