ST X COILOVERS
ST XA COILOVERS
ST XTA COILOVERS

Zawieszenie Gwintowane ST XA

Zawieszenie gwintowane ST XA jest rozwiązaniem kierowanym do kierowców wymagających i umozliwa nam więcej niż tylko regulacja wysokości. Technologia przeniesiona rodem z KW Automotive pozwala także na regulację charakterystyki pracy amortyzatorów według indywidualnych preferencji kierowcy.

Perfekcyjne dla miłośników sportowej jazdy

Zawieszenia ST XA posiadają ‚KW damping technology’ co pozwala na adaptację do preferencji kierowcy – zawieszenie można ustawić sztywniej oraz bardziej komfortowo wedlug uznania. Mechanizm regulacyjny znajduje się w górnej części tłoczyska co pozwala modyfikować charakteryskę niemal w dowolnym momencie. Jeśli siła odbicia się zwiększa, samochód prowadzi się bardziej stabilnie i jest mniej czuły na przechyły. Jeśli zmniejsza się siła odbicia, samochód staje się bardziej komfortowy. Każdy pojazd wyposażony w zawieszenie gwintowane ST XA będzie zachowywał się zwinniej i pewniej niż to samo auto na fabrycznym zawieszeniu.

Prosta regulacja wysokości

W ST XA Jak w każdym zawieszeniu gwintowanym ST regulacja wysokości odbywa się na gwintowanej i galwanizowanej obudowie amortyzatora. Poprzez obracanie nakrętki pod sprężyną możemy regulować prześwit samochodu w górę lub w dół. Zakres regulacji różni się w poszczególnych modelach ST XA ze względu na rodzaj konstrukcji dla wybranego samochodu. Na przykład starsze modele jak Honda Civic EJ9 obniżają się w zakresie 40-75mm, gdzie niektóre młodsze pojazdy jak Audi S3 8P można regulować w zakresie 10-40mm, ponieważ ich zawieszenia są już seryjnie dosyć niskie.

KW Engineering: Wyłącznie dla ST suspension

Wysokiej jakości zawieszenia ST XA bazują na technologi ‚Twin-tube’ połączonej z zasadą niskiego tarcia. Poszczególne komponenty amortyzatorów zostały tak dopasowane, aby minimalizować siły tarcia jakie na nie odziaływują. Wyprodukowane bezpośrednio w fabryce i przy użyciu technologii KW amortyzatory zabezpieczone są maksymalnie przed działaniem czynników zewnętrznych, aby zapewnić długą żywotność.

  • Zewnętrzna regulacja sztywności
  • Nowoczesna technologia budowy amortyzatorów dla maksymalnej żywotności
  • Zredukowane tarcie dla efektywnej regulacji tłumienia
  • Indywidualne obniżenie
  • Przednia oraz tylna oś (jeśli to możliwe) regulowana za pomocą gwintowanej nakrętki
  • Galwanizowane obudowy amortyzatorów z dodatkową powłoką dla optymalnej ochrony antykorozyjnej
  • Kompleksowe rozwiązanie z regulowanymi nakrętkami sprężyn, systemem sprężyn sportowych oraz odbojami i ochorną przed zanieczyszczeniem.