ST XTA: Maksymalna przyjemnosc z jazdy dla wlascicieli VW Polo R

Z moca 220 koni, VW Polo R WRC street jest lepsy od nowego Polo GTI, chociaz ten model zostanie wypuszczony z poprawionymo osiagami na 30’sta rocznice Polo G40 w czwartym juz pokoleniu.

Jako jeden z niewielu producentow zawieszenia ST ma juz swoje nowe modele STX, ST XA i ST XTR zestawy te sa dostepne do Polo R WRC na ulice, ktory jest bardzo popularny na rynku wtornym i juz niemal wszystkozostalo wysprzedane.

Zestawy zawieszen ST pozwalaja na obnizenie 30mm Polo ktore juz fabrycznie jest niskie, dla modelu Polo GTI i innyc odmian Polo serii 6R obnizenie auto bedzie mozliwe az do 65mm.

Regulacja opuszczania jest mozliwa zarowno na przednia os poprzez trapezowy gwint ST z kilka razy rafinowanej i zamknietej stali rozporki lub na sprawdzonej regulacji wysokosci tylniej osi ST.

ST_VW_Polo_R_WRC_Street_003_low ST_VW_Polo_R_WRC_Street_004_low

Bez ograniczen dotyczacych dynamiki jazdy, mozliwe jest obnizenie aktualnych modeli Polo miedzy 20-50mm na predniej osi. Z tylu, geometria osi umozliwia obnizenie srodka ciezkosci auta od 40 do 65mm. Dla specjalnego modelu, ktory juz jest niski fabrycznie, zestaw gwintowany ST pozwala na obnizenie dodatkowe od 5- 30mm.

Czasy, kiedy zawieszenie gwintowane było twardsze niż konwencjonalny zestaw zawieszenia, dawno już minęły. Dzięki zastosowaniu krótszej obudowy przepustnicy, ugięcie sprężyny może być nawet o jeden centymetr dłuższy niż w standardowym zawieszeniem.

Tak więc, mimo obniżenia istnieje wystarczający komfort przy jeździe codziennej. Dodatkowo, Zestaw gwintowany ST dla VW Polo posiada optymalne ustawienie zawieszenia, które zostało sprawdzone w licznych testach drogowych i testach długoterminowych, które zapewniają lepsze bezpośrednie prowadzenie i zwiększoną przyczepność przy sportowym stylu jazdy.

Choć zestaw ST X posiada fabrycznie ustalona konfigurację tłumia, siły tłumiące XA i ST XTA można ustawić mocniej i bardziej komfortowo.

Regulowane aluminiowe górne mocowania Uni boll’a przedniej osi, są zawsze dostarczane do zawieszenia XTA. Poprzez zmianę kątu pochylenia kół, opony uzyskają optymalny obszar kontaktu podczas skręcania, idealny dla kierowców którzy uzyskać maksymalną wydajność w swojej Polo. W celu uzyskania dalszych informacji prosimy odwiedzić stronę internetową ST Suspensions.

ST_XTA_Lieferumfang_low ST_XTA_Federbein_low ST_XA_Lieferumfang_low