Linia zawieszeń gwintowanych ST – Ford Focus Tournier (MK3)
Obecna generacja Ford Focusa jest jedną z najbardziej popularnych w sektorze aut średnich na świecie. ST suspensions opracowało zestawy zawieszenia dla wszystkich modeli Focusa MK3 (DYB), uzupełnieniem ofety jest dedykowana linia zawieszenie ST do wersji kombi – Focus Turnier
Trapezoidalny gwint oraz galwanizowana obudowa przednich amortyzatorów, płynna regulacja wysokości w zakresie od -35 do -55 milimetrów na osi przedniej, oraz od -40 do -60 na osi tylnej.
Sprężyny zestawu zawieszenia dedykowanego do Forda Focusa w wesji kombi zostały zaprojektowany z myślą wzroście dynamiki jazdy i pewności prowadzenia bez utraty komfortu nawet podczas podróży z pełnym obciążeniem.
Poprzez użycie krótszej obudowy amortyzatora zakres pracy zawieszenia ST X jest większy aż o 10 milimetrów, co pozwala uzyskać znacznie bardziej efektywne tłumienie nierówności jezdni.
W efekcie podróż samochodem wyposażonym w zawieszenie ST X jest bardziej komfortowa, oraz pozwala kierowcy pewnie i szybko pokonywać łuki i zakręty.
Zawieszenie ST XTA rozszerza możliwości zawieszeń ST X. 16-stopniowa regulacja twardości zawieszenia pozwala dodatkowo ustawic charakterystykę tłumienia amortyzatorów – na bardziej sztywną lub jeszcze bardziej komfortową niż ustawienie standardowe.
Model zawieszenia ST XTA jest również wyposażone w górne mocowania amortyzatorów osi przedniej pozwalające na regulację kąta pochylenia koła.